Positioneren…

In een communicatie- of marketingstrategie doe je onder andere een belofte aan je doelgroep of klant. Dit wordt ook wel propositie genoemd. Een goede propositie vertelt wat voor probleem een product of dienst kan oplossen voor je klant. Het legt uit waarom je klant juist voor jouw product of dienst moet kiezen en niet dat van de concurrent. Een belofte maak je voor de lange termijn, dus op strategisch niveau. Op korte of middellange termijn kun je deze belofte in een creatief concept vertalen naar een pakkende boodschap. Een creatief concept is niet even een leuk ideetje verzinnen. Wij gaan altijd voor een Big Idea, want een big idea is langer houdbaar en blijft beter plakken, dat beloven we.

Wij helpen u ook graag met het vinden van uw unieke positionering in de markt (onderscheidend vermogen), het ontwikkelen van een duidelijke propositie en een pakkend creatief concept. Ook investeren in de groei van uw bedrijf?

Maak vrijblijvend een afspraak voor een toelichting met referenties en een concreet voorstel.